Termeni și condiții

1. INTRODUCERE

Prezentul document stabilește termenii si condițiile care reglementează utilizarea acestui site web si achiziționarea de produse prin intermediul acestuia. Vă rugăm să citiți in întregime acești termeni. Prin utilizarea acestui site web sau plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia, vă exprimați consimțământul asupra caracterului obligatoriu al acestor termeni si al politicilor privind protecția datelor. In cazul in care nu sunteți de acord cu toți termenii si cu toate politicile privind protecția datelor, vă rugăm să nu utilizați acest site web. Prezenții termeni ar putea fi modificați. Daca aveți orice întrebări cu privire la termeni sau la politicile privind protecția datelor, ne puteți contacta la adresa contact@rizzoli.ro.

Articolele oferite pe acest site web sunt disponibile pentru a fi expediate exclusiv pe teritoriul României, iar vârstă minimă pentru efectuarea unei comenzi este de 16 ani.

2. DATELE NOASTRE

www.Rizzoli.ro, numit în continuare Rizzoli, este proprietatea sc Rasital srl. Datele de indentificare ale sc Rasital srl sunt: Nr.R.C.: J32/320/1996, CUI: RO8553910 şi adresa Sibiu, str. Calea Şurii Mici 39A, jud. Sibiu.

3. DATELE DVS. ŞI VIZITELE PE RIZZOLI

Colectarea și prelucrarea datelor personale ale utilizatorilor Rizzoli se face în conformitate cu prevederile Legii nr.677/2001 pentru protecția datelor cu caracter personal. Sc RASITAL srl este înregistrată în registrul de evidenţă al Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub numărul de 29910.

Rizzoli are acces la datele personale colectate, putând să-și exercite drepturile de a folosi aceste date în conformitate cu art.13, 14, 15 din Legea 677/2001. De asemenea, orice utilizator al Rizzoli își poate exercita dreptul de a se opune folosirii informațiilor cu caracter personal colectate prin intermediul acestui site, prin trimiterea unei cereri scrise către sc RASITAL srl. Cererea trebuie să conțină: numele utilizatorului, data trimiterii și semnătura acestuia.

Vizitând Rizzoli, utilizatorii sunt de acord ca activitatea lor să fie înregistrată prin cookies, în scop statistic, pentru colectarea și agregarea datelor cu privire la numărul de vizitatori, perioada de timp în contact și comportamentul lor online. Rizzoli folosește măsuri de securitate împotriva pierderii, alterării sau folosirii datelor colectate de către terțe persoane. De asemenea, Rizzoli nu va vinde niciodată datele colectate către terțe părți.

4. UTILIZAREA RIZZOLI

Prin utilizarea Rizzoli şi/sau prin plasarea oricărei comenzi prin intermediul acestuia, vă angajaţi la următoarele: 

- Să utilizați Rizzoli exclusiv pentru a solicita informații sau a plasa comenzi în conformitate cu legea.

- Să nu plasați comenzi false sau frauduloase; în cazul în care considerăm că a fost plasată o astfel de comandă ne rezervăm dreptul să o anulăm fără să anunţăm emitentul şi de asemenea să informăm autorităţile competente. 

5. AFIŞAREA PRODUSELOR

Culorile, textura materialului, forma produsului sau alte elemente cu caracter vizual pot fi afişate sau percepute în mod diferit în funcție persoană şi monitorul folosit, navigatorul de internet, sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se accesează Rizzoli.

Denumirea produsului, codul produsului, culoarea înscrisă şi oricare alte specificaţii marcate în Rizzoli au caracter informativ şi nu pot aduce motive de acuzaţie.

Rizzoli își rezervă dreptul de a face oricând modificări în prezentarea produselor fără preaviz și fără notificarea prealabilă a cumpărătorilor.

6. COMANDA 

Preluarea comenzii de către echipa Rizzoli se face imediat, ocazie cu care Dvs. primiţi un mail cu titlul CONFIRMAREA SOLICITĂRII.

Analiza comenzii Dvs. se face în prima zi lucrătoare după data solicitării, ocazie cu care Dvs. primiţi un mail cu titlul CONFIRMAREA COMENZII.

7. ÎNTOCMIREA CONTRACTULUI 

Contractul privind achiziționarea unui produs încheiat între Rizzoli şi Dvs., denumit în continuare Contract, este întocmit numai în momentul în care trimitem CONFIRMAREA EXPEDIERII. Contractul va face referire exclusiv la produsele facturate şi expediate către Dvs.

În cazul în care Rizzoli nu acceptă solicitarea Dvs. iar fondurile au fost deja deduse din contul Dvs., acestea vor fi rambursate integral şi în cel mai scurt timp posibil.

8. LIVRAREA 

Echipa Rizzoli îşi propune să onoreze comanda dumnevoastră în termen de 3 zile lucrătoare de la data solicitării.

La predarea produselor de către echipa Rizzoli curierului veţi primi un mail cu titlul CONFIRMAREA EXPEDIERII.

Comanda poate ajunge la dumneavoastră numai în zilele lucrătoare. 

Livrarea este considerată a fi fost efectuată la locul şi momentul în care Dvs. sau o terţă persoană indicată de Dvs. în scris intraţi în posesia fizică a produselor; acest aspect va fi evidenţiat prin semnarea de primire pe documentele prezentare de către curier. 

În cazul în care curierul, nici la a doua încercare, nu reuşeşte livrarea produselor, vom înţelege că Dvs. doriţi anularea contractului. În acest caz, dacă aţi efectuat deja plata produselor, sumele avansate vor fi restituite integral. 

Dacă doriţi în continuare produsele puteţi emite o nouă comandă sau puteţi contacta direct echipa Rizzoli pe adresa contact@rizzoli.ro.

9. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Transferul proprietăţii se face la livrare cu condiţia ca plata integrală a preţului să fi fost efectuată; odată cu transferul proprietăţii se face şi transferul riscurilor asupra produselor.

10. PREȚUL

Prețul fiecărui produs va fi cel afișat pe Rizzoli, exceptând situațiile în care au fost comise erori la afişare. Echipa Rizzoli se preocupă permanent ca preţurile afişate să fie cele corecte şi să elimine orice eroare de natură tehnică sau umană care poate apărea referitoare la decizie sau înregistrare.

În cazul în care Dvs. aţi lansat deja o comandă şi echipa Rizzoli constată că preţul produselor era eronat veţi fi contactat/ă şi informat/ă imediat despre aceasta şi în acelaşi timp comanda este anulată. Chiar şi în cazul în care legătura cu Dvs. pentru înştiinţare nu este posibilă comanda este anulată, iar dacă aţi plătit deja preţul toate sumele avansate vă vor fi imediat restituite.

Prin simpla prezentare a produselor pe Rizzoli nu avem nicio obligaţie de a vinde niciun produs la un preţ mai mic, care a fost afişat eronat, în cazul în care eroarea legată de preţ este evidentă şi neechivocă şi ar fi putut fi recunoscută de dumneavoastră în mod rezonabil ca atare.

Preturile afișate pe Rizzoli includ TVA, dar nu includ costurile de transport; Costurile de transport de 15 Lei pe colet vor fi adăugate la suma totală a comenzii. 

11. PLATA

Plata produselor se poate face online prin intermediul serviciului MobilPay la momentul emiterii solicitării sau cu numerar achitat curierului la livrare.

12. DREPTUL DE RETRAGERE

Aveţi dreptul de a vă retrage din acest contract în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării fără a oferi niciun motiv.

Beneficiați de transport gratuit la retur numai dacă trimiteți solicitarea de retur  în maxim 3 zile calendaristice de la data primirii coletului; în caz contrar Dvs. veţi suporta costurile de retur prin plata acestora curierului la predarea produselor spre retur, cu observaţia că noi nu putem indica valoarea acestui transport.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere aveţi obligaţia să ne înștiințaţi despre aceasta prin completarea formularului de retur disponibil aici.

Curierul care va asigura returnarea produselor poate fi cel indicat de noi.

Locul de predare a produselor curierului este stabilit prin acord direct între Dvs. şi curier şi acesta poate fi numai pe raza localităţii unde aţi primit produsele.

Data la care decideţi predarea produselor pentru retur curierului trebuie să se încadreze în intervalul de 14 zile în care aveţi dreptul de a vă retrage din contract.

Daca vă retrageți din acest contract noi vom rambursa doar contravaloarea produsului fără costul transport, în termen de cel mult 14 zile de la data predării produselor curierului pentru retur. 

În cazul în care solicitați retragerea prin returnarea parţială a unei comenzi noi vom restitui suma aferentă produsului returnat în cel mult 14 zile de la data predării acestui produs curierului.

Dreptul Dvs. de anulare a contractului este aplicabil numai pentru produsele care au fost returnate în starea în care au fost primite.

Pentru produsele la care echipa Rizzoli constată că au fost utilizate şi/sau deteriorate clientul nu poate cere rambursarea sumelor avansate. În acest sens vă rugăm insistent să aveţi un comportament responsabil în manipularea şi depozitarea produselor în perioada în care se află în posesia Dvs.

Vă rugăm ca la restituirea produselor să utilizaţi ambalajul în care le-aţi primit sau cel puţin ambalaje similare, care să asigure integritatea pe toată durata transportului. În caz contrar şi dacă aceasta duce la deterioarea produselor, noi vom fi nevoiţi să refuzăm restituirea sumelor avansate. 

La primirea în depozitul Rizzoli a produselor returnate vă asigurăm că vom face o analiză atentă, efectuată de profesionişti, iar în cazul în care produsul este corespunzător, vă vom informa imediat despre aceasta cu recunoaşterea inclusivă a dreptului de recuperare integrală a sumelor avansate. În caz contrar, dacă produsele nu sunt în starea în care au fost livrate initial de Rizzoli către dumneavoastră, ne rezervăm dreptul să refuzăm restituirea sumelor avansate; aceasta vă este de asemenea comunicată imediat iar produsele vor fi din nou expediate către Dvs. Transportul ocazionat de această situaţie este în sarcina Dvs. 

13. GARANŢIA PRODUSELOR

Produsele achiziționate prin Rizzoli se supun condițiilor prevăzute de Legea 449/2003 și OG 21/1992.

Echipa Rizzoli, din dorinţa de satisfacere deplină a exigenţelor tuturor clienţilor, tratează cu deosebită atenţie toate situaţiile, sesizările, reclamaţiile sau observaţiile care vin din partea acestora cu referire la calitatea şi conformitatea produselor. 

Garanţia comercială acordată pentru produsele vândute prin Rizzoli este de 30 de zile de la data livrării.

Cumpărătorul are în primul rând dreptul de a solicita repararea produsului, apoi are dreptul de a solicita înlocuirea acestuia, în ambele cazuri fără plată, cu excepţia situaţiei în care acestea nu sunt posibile sau sunt disproporţionate. 

Pentru acordarea garanției este necesară respectarea instrucțiunilor de utilizare și întreţinere prezentate mai jos.

Vă rugăm să consideraţi că deteriorările de genul zgârieturi, pete, rupturi sau alte asemenea, cauzate de o utilizare  sau întreţinere necorespunzătoare, nu pot fi acoperite de garanţie. De asemenea, orice intervenţie neautorizată asupra produsului, nerespectarea instrucţiunilor de întreţinere precum şi utilizarea acestora în alte condiţii decât cele pentru care a fost conceput, conduc la anularea garanției.

Vă rugăm să consideraţi că repararea sau înlocuirea produselor se poate face într-o perioadă rezonabilă de timp pe care vă asigurăm că noi încercăm să o limităm la maxim 30 zile de la data predării produsului defect curierului.

Returnarea produselor defecte se face prin completarea formularului de pe Rizzoli disponibil aici. Cu această ocazie vă rugăm să indicaţi cât mai simplu dar suficient de clar defectul reclamat şi în acelaşi timp pretenţiile Dvs. Vă rugăm să efectuaţi returul prin curierul angajat de noi.

La primirea în depozitul Rizzoli a produselor returnate cu ocazia invocării garanţiei, vă asigurăm că vom face o analiză atentă, efectuată de profesionişti şi vom lua o decizie cât mai favorabilă Dvs. 

14 .INSTRUCŢIUNI DE UTILIZARE ŞI ÎNTREŢINERE

După fiecare purtare, încălțămintea se curăţă și se pune pe şanuri potrivite ca mărime și formă. 

Încălțămintea trebuie curățată înainte de aplicarea oricărui luciu pentru încălțăminte, creme, preparate contra petelor sau a altor produse specifice.

Pentru curățarea și întreținerea încălțămintei se vor folosi numai produse special concepute pentru tipul de material din care este confecţionat produsul; la folosirea acestor produse vă rugăm să citiți cu atenție instrucțiunile de utilizare. 

Pentru o bună întreținere a pieii, după câteva purtări şi după curăţirea acesteia, se aplică cu ajutorul unei perii moi sau cu o cârpă un strat de cremă pentru încălțăminte, după care se lustruiește cu o cârpă moale sau cu o perie.

Încălțămintea cu feţe din piele netedă, lac sau piele metalizată se curăţă cu o cârpă moale şi uscată.

Încălțămintea cu feţe din piele întoarsă, piele de tip antilopă sau nabuc, se curăţă cu o perie specială potrivită fiecărui tip dintre acestea.

În oricare dintre cazuri vă rugăm să feriţi încălţămintea de contactul direct cu solvenții organici (benzină, alcool, acetonă).

Încălțămintea, indiferent de materialul din care este fabricate, nu se spală în mașina de spălat rufe.

Petele de grăsime sau alte impurități se îndepărtează folosind soluție contra petelor special concepută pentru tipul de material din care produsul este fabricat. Nu folosiți inălbitor!

Încălțămintea se usucă natural, la temperatura camerei. Nu folosiți uscarea la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr, alte surse de căldură sau expunerea directă la soare.

Pentru mărirea duratei de folosire se recomandă purtarea alternativă a mai multor perechi de încălțăminte în aceiaşi perioadă de timp.

În mod special, cu referire la încălţămintea achiziţionată prin Rizzoli, vă rugăm să consideraţi următoarele:

Încălțămintea cumpărată prin Rizzoli nu este o încălţăminte impermeabilă dacă aceast lucru nu este indicat în mod expres în conţinutul site-ului sau în instrucţiunile de folosire care însoţesc produsul.

Încălțămintea cumpărată print Rizzoli care are căptuşeală sau acoperiş de branţ din piele naturală prezintă riscul de migrare a culorii, fapt pe care noi îl cunoaştem şi care este datorat intenţiei bune de evitare a folosirii unor produse chimice de fixare a culorii care ar putea dăuna sănătăţii Dvs.; de aceea vă rugăm să utilizaţi ciorapi asortaţi sau de culoare închisă şi să nu purtaţi încălţămintea udă sau fără ciorap. Rizzoli- nu poate fi făcut răspunzător pentru vreo neplăcere cauzată de cele spuse aici.

Rizzoli nu poate fi făcut răspunzător pentru incidentele provenite din nerespectarea instrucțiunilor menționate mai sus sau pentru disconfortul provenit din purtarea încălțămintei aleasă nepotrivit cu referire la: model, material, formă, accesorii, grosime talpă, înălţime toc.

Deteriorarea încălțămintei ca urmare a conducerii autoturismului nu dă dreptul utilizatorului să apeleze la garanţie.

Încălțămintea este un produs care este supus uzurii; uzura este direct proporţională cu perioada purtării. Garanţia nu poate fi invocată pentru o uzură normală.

Încălțămintea cu accesorii delicate este sensibilă la impact și în acest sens vă rugăm să consideraţi aceasta la momentul achiziţiei pentru că dacă deteriorarea este produsă de folosirea necorespunzătoare, nu poate fi invocată garanţia.

15. MODIFICAREA TERMENILOR ŞI CONDIŢIILOR  

Termenii şi condiţiile Rizzoli aplicabili în relaţia vânzător-cumpărător sunt acei termeni de la data livrării. 

16. COMUNICĂRILE SCRISE 

Odată cu emiterea solicitării Dvs. aţi acceptat că orice comunicare cu echipa Rizzoli va fi făcută pe cale electronică. Veţi fi contact/ă şi în continuare de către noi prin e-mail sau veţi avea informaţii furnizate de site-ul Rizzoli. În cazuri speciale sau dacă Dvs. aveţi neclarităţi care consideraţi că nu pot fi rezolvate prin mijloacele puse la dispoziţie de Rizzoli, vă invităm să folosiţi apelul telefonic la numărul 0745 511 555 la care vom răspunde în zilele lucrătoare şi în intervalul orar 9:00 – 17:00.

17. DREPTURILE DE AUTOR

Rizzoli deține toate drepturile de autor asupra informațiilor publicate pe acest site. Întregul conținut al site-ului (imagini, texte, explicații, sloganuri, simboluri, elemente de grafică web, colaj de imagini, texte e-mail, ş.a.m.d.) sunt proprietatea Rizzoli.

18. LEGISLAȚIA SI JURISDICȚIA 

Utilizarea Rizzoli şi a contractelor este reglementată de legislația română în vigoare. Echipa Rizzoli vă asigură că va încerca rezolvarea pe cale amiabilă a oricărei dispute care se naşte din utilizarea acestui site. În cazul în care aceasta nu este posibilă, litigiul va fi soluţionat de către instanţa competentă de la sediul vânzătorului.

Ultima actualizare in 22/04/2019